Jesteś zainteresowany wdrożeniem i certyfikacją wybranego systemu? Nie zwlekaj! Napisz do nas lub zadzwoń.

508 354 590

Zapraszamy od pn-pt w godz. 8.00-16.00

ISO 9001:2015 ( Nowe wydanie) 

Wymagania zawarte w nowej normie ISO 9001:2015 stanowią obecnie podstawę do opracowania, wdrożenia i certyfikacji systemu zarządzania jakością. Określone w normie wytyczne zarządzania jakością są uniwersalne i można je skuteczne stosować w każdej organizacji, niezależnie od wielkości ,złożoności i celów statutowych ( np. organizacje non-profit). Uwieńczeniem wdrożenia i stosowania systemu jakości jest jego certyfikacja w wybranej niezależnej jednostce akredytowanej, która po odbytym audycie wydaje certyfikat na zgodności z normą ISO 9001:2015.

 

Zamów wdrożenie Zamów szkolenie Skontaktuj się z nami

Zakres stosowania

System zarządzania jakością (ISO 9001) ma zastosowanie w każdej branży i może być wdrażany niezależnie od wielkości organizacji. System zarządzania jakością jest z sukcesem wdrażany zarówno w firmach , instytucjach państwowych jak i organizacjach non-profit.

Zalety stosowania systemu zarządzania jakością ISO 9001

Wdrożenie i certyfikacja systemu zarządzania jakością ISO 9001 zapewnia następujące korzyści:

  • poprawa konkurencyjności firmy poprzez jasne określenie , misji , wizji i celów strategicznych organizacji;
  • łatwiejszy monitoring realizacją strategii poprzez określenie mierzalnych wskaźników efektywności procesów np. sprzedaży;
  • potencjalne zmniejszenie liczby usterek , błędów wynikających z prowadzonej działalności;
  • prawa komunikacji w firmie ( zmniejszenie ilości wewnętrznych konfliktów) poprzez jasne określenie zadań, uprawnień i odpowiedzialności poszczególnych pracowników; 
  • ułatwienie działalności operacyjnej poprzez jasne i precyzyjne procedury postępowania;
  • zwiększenia wartości organizacji poprzez koncentracje na kluczowych zasobach  ( ludzie, technologie, marka, partnerzy )  
  • demonstracja zgodności z prawem i przepisami;
  • poświadczenie Państwa troski o jakość wyrażonej w polityce jakości;
  • demonstracja nowatorskiego i przyszłościowego podejścia;
  • zwiększony dostęp do nowych klientów i partnerów biznesowych, którzy mogą wymagać od nas posiadania certyfikatu ISO 9001;
  • szybsze tempo rozwoju organizacji poprzez analizę wyników z audytów wewnętrzne i przeglądów zarządzania;
  • rozwój nowych i innowacyjnych produktów poprzez uzyskiwanie informacji zwrotnej od klienta.

Procedura wdrożenia systemu ISO 9001

Kolejność wykonywania przez nas prac w przypadku wdrażania Systemu Jakości ISO 9001:2015: 

  • Analiza istniejącego systemu zarządzania organizacji pod kątem wymagań systemu ISO 9001 (audit wstępny);
  • Opracowanie harmonogramu wdrożenia systemu;
  • Rozpoczęcie szkoleń załogi;
  • Zbadanie kontekstu organizacji ( otoczenia biznesowego w jakim działa firma) 
  • Opracowanie polityki jakości, celów i strategii przedsiębiorstwa oraz projektu systemu;
  • Opracowanie księgi jakości;
  • Mapy procesów
  • Procedur, instrukcji, formularzy
  • Wdrożenie procedur  systemu;
  • Szkolenia dla Państwa pracowników w zakresie obowiązujących ich procedur i wymagań normy;
  • Audit wewnętrzny końcowy całego systemu (przed-certyfikacyjny)
  • Przegląd zarządzania
  • Wybór jednostki certyfikującej 
  • Udział w audycie zewnętrznym  konsultanta ( na życzenie klienta)
  • Wykonanie działań korygujących ( jeżeli zachodzi taka potrzeba) 

Zamów szkolenie

Usługi powiązane